17 Mayıs 2018 Perşembe

Ukrayna'ya Gideceklere Tavsiyeler

Herkese Merhaba

 Ukrayna’ya gitmek isteyen herkes, Ukrayna gece hayatının toz pembe olduğunu ve bütün Ukrayna kızlarının sanki havaalanında Türk erkeklerini beklediğini sanıyor. Gitmeyen ve görmeyen insanlar beklentilerini aşırı yüksek tutuyorlar. Ukrayna’ya kimlikle giriş zaten onaylandı.(Yeni Chip'li kimlik kartları ile) ama ben pasaportumla gittim ve rahat ettim. Çünkü kimlikle gidenler havalaanında form dolduruyolar ve ayrı bir sıraya giriyorlardı.Pasaportu olanlarda eğer ilk kez gidiyor ise yine aynı sıraya girip sorgu odasına alınıyor,fakat form doldurmak zorunda kalmıyorlar. 

Ukrayna’ya gitmek neden bu kadar değerli olduğunu elbette hepimiz biliyoruz zaten Ukrayna’da karşılaştığınız herkes neden buraya geldin diye sormaya gerek bile duymuyor. Ukrayna’da yaşam fiyatları Türkiye’ye nispeten daha ucuz daha ekonomik ee haliyle ver elini Ukrayna gezi turlarına… Ukrayna tavsiyelerimin ilk konusu; Evet, Ukrayna bizden ucuz bir memleket diyebilirim.
Lviv'e 2 defa gittim. Neden 2. defa gittim. Çünkü çok güzel ve rahat bir şehir. Heryer yakın,eğlenceli ve en önemlisi Türkiye'den ucuz :)
Ukrayna’ya indik ilk yapmamız gereken şey kendimize hat almak olmalı. Çoğu insanın İngilizce bilmediğini düşününce ’’Google Çeviri’’ bizim yegane dostumuz olacaktır. Lifecell yada vodafone alabilirsiniz. Fakat şunuda belirteyim. Liviv'in hemen hemen her yerinde ücretsiz Wifi bulmak mümkün ve kolay. 

Hiç yorum yok: